Pretraga
Asortiman
    Menu Close

    Opći uvjeti prodaje

    Opći uvjeti prodaje

    Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim internet stranicama. Prodavatelj proizvoda ponuđenih u web trgovini je Agria d.o.o. a Kupac robe je posjetitelj internet kataloga koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju. Webshop je online platforma preko koje Prodavatelj nudi a Kupac kupuje proizvode. Narudžbom smatramo potvrdu Kupca da je suglasan sa cijenom, tehničkim karakteristikama i rokom isporuke proizvoda. Poslovnica predstavlja poslovne i skladišne prostore Prodavatelja.

    Obilježja proizvoda kao cijena, tehničke karakteristike, slike proizvoda i rok isporuke podložni su promjenama i zadržavamo pravo na greške ili propuste. Propusti i greške ove vrste su rijetke i nisu uvijek pod izravnim utjecajem Prodavatelja. Naime, naši proizvođači i dobavljači zadržavaju pravo izmjena navedenih obilježja bez prethodne najave nama.

    Osobni kontakt ostaje nezamjenjiv način komunikacije stoga vas potičemo na to posebno ako niste zadovoljni uslugom ili proizvodom. Ne skrivamo se iza emaila, korisničke službe, telefona ili webshopa. Imamo više poslovnica diljem Hrvatske i naši djelatnici uvijek su Vam spremni pomoći i izaći u susret.

     

    Cijena

    Cijene prikazane u webshopu su maloprodajne sa uključenim PDV-om. Izražene su u jedinicama mjere prema prirodi proizvoda (komadno, metražom, u kilogramima ili prema tvorničkom pakiranju). Cijene se automatski ažuriraju nekoliko puta dnevno uz redovnu kontrolu. Bez obzira na to može doći do grešaka ili promjena cijena u trenu narudžbe. Ovo može biti posebno izraženo u uvjetima čestih promjena cijena na tržištu. U takvim slučajevima obavezujemo se obavijestiti Kupca i prema dogovoru sa Kupcem odrediti daljnje postupanje.

     

    Posebni oblici prodaje/Akcijska prodaja

    Agria d.o.o. periodično će po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju odnosno organizirati posebne oblike prodaje drugih naziva. Ti proizvodi će biti dostupni svim kupcima ili će biti dostupni kucima određene, točno specificirane skupine. Uvjeti akcijske prodaje bit će opisani, posebice trajanje akcijske prodaje/posebnog oblika prodaje, ograničenje količina robe, visina popusta i sl. Nakon proteka roka akcijske prodaje/posebnog oblika prodaje, Agria d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaji/posebni oblik prodaje kojem je istekao rok.

     

    Naručivanje 

    Sve proizvode iz webshopa možete naručiti i putem emaila, telefonom ili osobnim dolaskom u jednu od poslovnica tvrtke. Narudžbom smatramo potvrdu Kupca da je suglasan sa cijenom, tehničkim karakteristikama i rokom isporuke proizvoda.

    U webshopu roba se naručuje elektronskim obrascem. Kupac mora ispuniti Profil s osnovnim podacima za naplatu i dostavu željenih proizvoda te će elektronskom poštom biti obaviješten o izvršenoj narudžbi. Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove detalje i saznati sve o njemu te ga bolje pogledati, a želite li ga kupiti, samo kliknete na košaricu i on će se odmah naći u njoj. U košarici možete birati količine kao i odustati od kupnje. U svakom trenutku vaša vam je košarica vidljiva i dostupna te možete mirno nastaviti pregledavati naš webshop. Po završetku pregleda,  vratite  se  na  košaricu  i  odaberite  završi  narudžbu.  Obavijest  o  izvršenoj kupnji stiže vam na e-mail adresu.

    Raspolažemo sa vlastitim skladišnim prostorima na nekoliko lokacija u Hrvatskoj i imamo sustav kvalitetnog upravljanja zalihama. Međutim u pojedinim slučajevima može doći do trenutne nedostupnosti artikala kao kod:

    • većih narudžbi pojedinog artikla,
    • nedostatka robe kod naših dobavljača,
    • problema sa transportom,
    • problema sa IT infrastrukturom i vezama,
    • oštećenja naručenog proizvoda itd.

    U takvim slučajevima obavezujemo se obavijestiti Kupca i odrediti daljnje postupanje.

    Rok za isporuku narudžbe je do 10 radnih dana (praznici, blagdani i vikendi nisu uključeni u rok za isporuku) ako nije drukčije naznačeno u potvrdi narudžbe ili u poslanoj obavijesti Kupcu. Rok počinje teći od dana kada se zaprimi uplata na žiro-račun tvrtke Agria d.o.o.. Ako nismo u mogućnosti isporučiti proizvod u roku do 10 dana Prodavatelj je u obavezi utvrditi zašto nije došlo do isporuke u danom vremenu i obavijestiti o tome Kupca. U slučaju opravdanih razloga u dogovoru s kupcem može se postupiti prema sljedećem:

    • kupac otkazuje narudžbu,
    • kupac pristaje na produženi rok dobave,
    • kupac pristaje na zamjenski proizvod iste cijene,
    • ili može tražiti povrat uplaćenog novca.

     

    Jamstveni uvjeti

    Prodavatelj prenosi prava jamstva na Kupca koja su određena jamstvom i jamstvenim uvjetima proizvođača. Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo proizvod treba biti ugrađen i korišten prema uputama proizvođača.

    Napomena: Kod pojedinih proizvoda jamstveno pravo je uvjetovano puštanjem u rad od strane ovlaštenih servisera. U suprotnom proizvođač Vam neće priznati jamstvo.

    U slučaju kvara tijekom jamstvenog roka, a kako bi se ostvarilo pravo na popravak u jamstvenom roku, Kupac je obavezan kontaktirati ovlaštenog servisera.

    Napomena: kod pojedinih proizvoda kao što plinski kotlovi i bojleri, pelet peći, klima uređaji i slično, preporučujemo da puštanje rad prepustite ovlaštenim serviserima. Popis servisera najčešće nalazi se na Internet stranicama proizvođača ili u isporučenoj dokumentaciji s proizvodom. Ako trebate informaciju o ovlaštenim serviserima za kupljene proizvode slobodno nas kontaktirajte.

    Napomena: Prodavatelj nije odgovaran za postupke i rad ovlaštenih servisera i instalatera. Riječ je o tvrtkama i obrtima koji su neovisni o Prodavatelju. S njima ostvarujete odnos naplatom usluga s njihove strane.

     

    Rješavanje sporova 

    Ako  imate problem  s  proizvodom  koju  ste  kupili  na  internetu,  na  ovoj  platformi možete  podnijeti  pritužbu.  Tu  će  pritužbu  zatim  riješiti  neovisno  tijelo  za  rješavanje sporova. U slučaju potrebe podnošenja pritužbi te rješavanja potrošačkih sporova online možete se koristiti Platformom za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Navedenoj  platformi  kao  i  svim  potrebnim  informacijama  možete  pristupiti  putem linkahttp://ec.europa.eu/odr.

    Također možete zatražiti i alternativo rješavanje sporova putem raznih tijela kao Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52, I kat, 01/4897-555, hup@hup.hr.

    Osobni kontakt još uvijek je nezamjenjiv način komunikacije stoga vas potičemo na to - pogotovo ako niste zadovoljni. Ne skrivamo se iza emaila i telefona a naše poslovnice su dostupne većini naših kupaca.

     

    Ograničenje odgovornosti 

    Agria d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za točnost informacija ili bilo kakve greške na ovoj internet stranici. Naš je cilj da te informacije budu pravovremene i točne te se zato sadržaj na ovoj internet stranici stalno unapređuje i podložan je promjenama. Također ne snosimo odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak prouzročen direktno ili indirektno korištenjem ovih web stranica. Korisnik je suglasan da niti jedan zaposlenik tvrtke Agria d.o.o. kao niti bilo koja druga osoba ili tvrtka koja je sudjelovala u izradi ovih stranica ne može biti odgovorna za bilo kakvu štetu ili gubitak prema drugim osobama ili tvrtkama proizašlim korištenjem ove internet stranice.

    Zadržavamo pravo izmjena općih uvjeta prodaje bez obavijesti u skladu s zakonskim izmjenama, izmjenama unutar programskih rješenja webshopa i slično.  Stoga preporučujemo da se prije narudžbe uvijek upoznate s općim uvjetima prodaje.