Pretraga
Asortiman
    Menu Close

    Dostava

    Isporuka za narudžbe putem Agria Webshopa

    Opcije preuzimanja i dostave:

    • Besplatno preuzimanje: moguće u našim poslovnicama u Osijeku, Zagrebu, Splitu i Belom Manastiru.
    • Dostava: Isporuku obavljamo vlastitim vozilom gdje je moguće, a za druge lokacije koristimo usluge naših partnera za dostavu (Intereuropa, Lagermax, GLS, Overseas Express).

    Cijenik dostave: Cijene dostave variraju ovisno o težini paketa i lokaciji prema ZIP kodovima:

    ZIP Raspon0-10 kg10-20 kg20-40 kg40-600 kg
    31000 - 359996,008,0017,0035,00
    10000 - 199596,008,0017,0045,00
    40000 - 499996,008,0017,0051,00
    51000 - 519996,008,0017,0051,00
    52000 - 529996,008,0017,0056,00
    23000 - 239996,008,0017,0056,00
    53000 - 539996,008,0017,0056,00
    21000 - 239996,008,0017,0063,00
    20000 - 209996,008,0017,0087,00

    Posebne napomene za otoke:

    • Dostava na otoke ZONA II obračunava se prema dogovoru. Za narudžbe u ovim područjima, molimo kontaktirajte nas putem emaila: agria@agria.hr.

    Otoci ZONA II uključuju ZIP kodove: 20221, 20222, 20223, 20224, 20225, 20226, 20290, 21225, 21430, 21432, 22232, 22233, 22234, 22235, 22236, 23281, 23282, 23283, 23284, 23285, 23286, 23287, 23291, 23292, 23293, 23294, 23295, 23296, 51552, 51561, 51562.

    Uvjeti dostave

    Dostava se vrši isključivo do ulaza u Vaš objekt (kuću ili stambenu zgradu), ali ne unutar objekta. Ako je riječ o višestambenoj zgradi, roba se dostavlja do ulaza u zgradu. Molimo obratite pozornost na dimenzije proizvoda prilikom narudžbe i osigurajte pomoć za preuzimanje ako je potrebno. Uvjet je nesmetan i siguran prilaz vozilu na adresu isporuke. Dostavljač će se približiti najbližoj mogućoj točki bez ugrožavanja sigurnosti, prometa ili imovine. Narudžbe dostavljamo radnim danima (pon-pet).

    Rok isporuke

    Rok za isporuku je do 10 radnih dana (ne uključujući vikende i praznike), osim ako nije drukčije navedeno. Rok započinje nakon uplate na žiroračun Agria d.o.o.

    Pregled proizvoda pri preuzimanju

    Kupac je dužan pregledati:

    • stanje ambalaže,
    • jesu li isporučeni naručeni proizvodi,
    • odgovaraju li količine.

    Potpisom dostavljačevog dokumenta, kupac potvrđuje primitak bez nedostataka. Ukoliko postoje oštećenja, odmah ih prijavite dostavljaču jer kasnije reklamacije neće biti moguće. U slučaju oštećenja ili nedostataka, kupac može vratiti proizvode.

    Odgovornost

    Agria d.o.o. ne odgovara za štetu na imovini kupca ili trećih strana uzrokovanu dostavnim vozilom ili manipulacijom proizvoda (npr. oštećenja prilaza, ograda, stepenica i dr.). Kupac je odgovoran za osiguranje odgovarajućeg pristupa za dostavu.